Åtgärder


Whattaday!
Jag har inte gjort en enda nyttig sak men det känns bra ändå. Eller jo, jag har diskat, men det är ju vanligare än att jag sminkar mig så jag menar det är ju som ingen sån grej. Har lyssnat på Mimikry, pillat med håret och msn:at med Emma. Det är bra skit.

Skulle duscha vad tiden led och så fort jag petade i duschdraperiet så rasade hela tingesten ner?! Den har varit lite sned och så men nu så blev det riktigt illa. Har dock tagit kontakt med Rapp så de fixar det säkert innan jag hinner fatta vad som har hänt. Och jo, jag kan ju duscha ändå har en liten temporär lösning.

Och nuså ska jag kila ner på stan. Jag ska agera kurir åt Lollo, posta brev och sen så ska jag köpa nya converseskor. Vita och fina, blir nog lightmodellen tror jag. Sen ska jag träffa min syster för lite fika. Det är asnajs med semester faktiskt. Så länge man inte har det fyra veckor i stöpen.

Ta ta for now

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0