Asnajs ju!

Jag har haft om möjligt världens skönaste dag! Först så tvättade jag och städade och sen kilade jag boråt och skulle ju egentigen ha hållit Alina sällskap, men vi missförstod varandra litegrann där så hä vart som inget. Nåväl, jag kilade ner till stan igen, mötte upp Lollo och vi mötte upp Lars så gick vi till Vatra och åt den läskigt goda salladen i det förra inlägget. Sen kom Anna och alla vi satt och surrade tills strax över 20:snåret. Sen kilade jag och Lollo på Willys och sedan hem. Det har dessutom ringt folk hela dagen som vill göra roliga saker och sånt är ju himla kul. Fick skatteåterbäringen också, och det har ju aldrig gjort ont.

Så jotack, onsdagen den femte får gärna komma tillbaka.


Nu ska jag dessutom se en av mina nyinköpta filmer och dricka mitt nya te, ett grönt ett med mangosmak. Det  blir bra.

Ta ta for the now

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0